BMB!Acties

Temse

Het doet ons veel plezier je te informeren dat Bouwpunt Van der Gucht werd overgenomen door de internationale BME group. Vanaf vandaag heet de bouwspecialist dus niet langer Bouwpunt Van der Gucht, wél BMB Bouwmaterialen Temse.

De integratie van Bouwpunt Van der Gucht in BMB Bouwmaterialen brengt verschillende voordelen met zich mee: vanaf nu kan jij op verschillende locaties in Vlaanderen terecht met dezelfde expertise en het uitgebreide productassortiment. Alle bestaande activiteiten blijven doorlopen en kan je nog steeds terecht bij je vertrouwde contactpersoon.

Lees hier het volledige persbericht.

 

Services

  • Afhaal
  • Chappe
  • Stabilisatie

Showrooms

  • Bakstenen
  • Dakpannen
  • Gevelbekleding
  • Tuin en Terras
  • Tegels en parket

 

Onderstaande veranderingen starten vanaf 30 januari:

Gaan jullie contactgegevens veranderen?

Handelsnamen: BMB Temse (gewijzigd)
Adres: Eurolaan 3, Temse (ongewijzigd)
Postcode: 9140 (ongewijzigd)
Telefoon: 037106161 (ongewijzigd)
E-mailadres: temse@bmb-bouwmaterialen.be (gewijzigd)

Website: https://bmb-bouwmaterialen.be/vestigingen/temse/ (gewijzigd)
Facebook: https://www.facebook.com/bmbbouwmaterialen (gewijzigd)
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmb-bouwmaterialen/ (gewijzigd)

Verandert er iets aan het assortiment?

Het huismerk van Bouwpunt maakt plaats voor ProOne. Voor de rest blijft het assortiment, op enkele wijzigingen na, gelijk. Uiteraard blijven we het assortiment vernieuwen op basis van de wensen en noden van de klanten.

Bestaande prijsafspraken

Al bestaande prijsafspraken blijven gelden.

Systeemintegratie

Momenteel zijn wij nog volop bezig aan de systeemintegratie. Als gevolg zal je in Temse een ander klantnummer hebben (dan in de andere vestigingen van BMB Bouwmaterialen) en is er een ander factuuradres. Wij trachten einde Q2 2023 de systeemintegratie af te ronden.

Kan ik materiaal bestellen in Temse en ophalen op een andere vestiging van BMB?

Dit kan zodra de ERP-systemen zijn gealigneerd (voorzien begin Q2 2023) en uiteraard op basis van beschikbaarheid in het algemeen. Specifieke assortimenten (bv. hout en gevel) kunnen (nog) niet beschikbaar zijn in andere vestigingen.

Kan ik als particulier nog steeds terecht in Temse?

Ja, wij blijven je graag verder helpen in Temse en al onze vestigingen.

Kan ik als klant van BMB Bouwmaterialen al terecht in Temse?

Ja, wel zijn wij momenteel nog volop bezig aan de systeemintegratie. Als gevolg zal je in Temse een nieuw klantennummer krijgen en is er een ander factuuradres. Wij trachten einde Q2 2023 de systeemintegratie af te ronden.

Voor de aankoop en afhaal van tegels blijft je klantennummer en het facturatieadres van BMB Bouwmaterialen ongewijzigd.

Ik heb nog een andere vraag

Heb je nog vragen? Of wil je meer weten? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.